Thursday, 8 March 2012

Kerana Mulut Badan Binasa..

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

pagi Jumaat ni kena sopan sikit la yer..hehe..

entri kali ni nak cite pasal mulut..

Mulut Longkang: Mulut Bau Macam Longkang..Bau longkang semestinya??? BUSUK seyyy~

Mulut Murai: Orang mcm ni asyik BerCaaaaaaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaapppppp je..xreti penat...
ni la burung murai..cipcipcipcicpcip~

Mulut Jahat: Mulut dia je yang jahat,tapi hati baik( ni mcm Cik Teghaaa)hahaha
Mulut Tempayan: Orang yg ade mulut gini, mmg xleh caye..xleh jaga RAHSIA punya..kalo u all nk kawen ke ape ke..xyh anto kad..anto dia je da cukup..wakaka~





Perang Mulut: Bergadoh, Bercakorn ber ber lagi laaa..ni bkn jenis Cik Teghaaa la..kalo boleh elak la dr gado2 ni..TAK BAIKKkkkkk~

Banyak Mulut: Mulut orang ni Banyaaaaaaaaaakkk giler..banyakk cakap sangat2 la..


Oooo..banyak nye Simpulan Bahasa Pasal MULUT..

Hadis Nabi Pasal Mulut pula:

 من كان يؤمن با لله و اليوم الأخر فليقل خير أو ليصمت 

( Barang sesiapa yang beriman kepada Allah dan hari akhirat maka ucapkan perkataan yang baik ataupun diam )


Sebagai Kesimpulan,

Kerana Mulut Badan Binasa..Janganlah cakap kalau anda rasa itu tidak perlu.. Diam Lebih Baik Dari berkata2 perkara yg Lagha n sia2..

P/s: Part mulut ni..Cik Teghaaaaaaaaaaaaa mmg fail la..sbb banyak cakap n so on..So skrg, Cik Teghaaaa kena kawal la..Takut la, sbb mulut ni kita Masuk Neraka..

Minta Dijauhkan..I think dats all for today..

C u When I C U~

2 comments:

  1. hahahah..akak, kita mulut jahat kak tapi hati baik ! :)

    ReplyDelete
  2. hurmmm..yela tu..akk saje je propa :)

    ReplyDelete